ماینینگ شبکه ای

یک روش جدید برای استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی

ماینینگ شبکه ای

یک روش جدید برای استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی

بدون سرمایه گذاری، فقط با یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی، به دلار کسب درآمد کنید!
وب گردی کنید و همزمان درآمد داشته باشید!
با یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی، مزرعه ماینینگ خود را بسازید!
مرورگر CryptoTab را نصب کنید و از قابلیت ذاتی ماینینگ آن برای کسب درآمد هنگام وب گردی استفاده نمایید.
با کمک دوستان خود مزرعه ماینینگ خود را ایجاد کنید و گسترش دهید.
با گسترش شبکه ماینینگ خود، درآمد چندین دلاری در ماه داشته باشید!
هرآنچه که برای شروع لازم دارید را در networkmining.ir پیدا کنید.

  • ۰
  • ۰

کسب درآمد

شرکت های نرم افزاری برای محبوب کردن محصولات خود در میان کاربران، روش هایی را به کار میبرند که هم برای کاربر جذاب باشد و هم شرکت را به هدف مورد نظر خود برساند. یکی از این نرم افزار ها، مرورگر CryptoTab است که روشی جالب برای محبوب کردن مرورگر خود به کاربر ارائه می دهد. این مرورگر دارای الگوریتم داخلی ماینینگ بیت کوین است. به این صورت که کاربر ضمن استفاده از مرورگر، از طریق ماینینگ بیت کوین به کسب درآمد از بیت کوین نیز خواهد پرداخت. یعنی شما با نصب و فعالسازی این مرورگر بر روی کامپیوتر خود، و انجام فعالیت وب گردی که پیش از این با مرورگر دیگری انجام می دادید، قادر به کسب درآمد به دلار خواهید بود. شاید در همین ابتدای کار این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این شرکت باید به ازای فعالیت شما با مرورگر آن به شما پاداش بدهد؟

هدف اصلی این شرکت محبوب کردن مرورگر خود در میان سایر مرورگر های مطرح است. به طوری که کاربران از این پس برای انجام فعالیت های وب گردی خود از این مرورگر استفاده کنند. اما ایده جالبی که به این مرورگر اضافه شده است این است که توانایی ماینینگ بیت کوین را هم دارد. این نوع از ماینینگ را “ماینینگ با پلتفرم” می نامند. این نوع از ماینینگ از CPU کامپیوتر شما برای انجام محاسبات ماینینگ استفاده میکند. مانند پلاگین هایی که پیش از این بر روی گوگل کروم نصب می شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماینینگ و انواع آن میتوانید صفحه ماینینگ چیست را در همین سایت مطالعه کنید.

این روش هم باعث کسب درآمد برای شرکت و کاربران آن می شود و هم ابزار محبوب شدن مرورگر را فراهم می کند.

پس اگر فردی هستید که ساعاتی را در اینترنت به وب گردی می پردازید، می توانید با نصب و فعال سازی این مرورگر بر روی سیستم خود و انجام فعالیت های وب گردی به کسب درآمد ازبیت کوین مشغول شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرورگر می توانید صفحه درباره cryptotab را در همین سایت مطالعه کنید.

حتما در اینجا این به ذهن شما خواهد رسید که روش ارائه شده روش راحتی برای کسب درآمد و مصداق بارز پا روی پا انداختن است! اما باید به شما بگوییم که قرار نیست به صرف نصب یک مرورگر بر روی کامپیوتر خود و انجام وب گردی با آن میلیونر شوید! این طرز فکر شیوه دروغ های تبلیغاتی برای جذب شما است.

ناامید نشوید و ادامه متن را مطالعه کنید:

مرورگر CryptoTab از ویژگی شبکه ارجاع در مرورگر خود استفاده می کند. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود با معرفی این مرورگر به دوستان خود و به ازای فعالیت آنها با مرورگر، از شرکت درصد دریافت کنید. یعنی فرض کنید که شما از طریق مرورگر مشغول به ماینینگ هستید. افرادی هم که از طریق لینک ارجاع شما مرورگر را نصب کرده اند و با آن فعالیت می کنند، مشغول به ماینینگ هستند. به ازای ماینینگ آنها شرکت به شما نیز درصد مشارکت پرداخت خواهد کرد. یعنی درآمد شما برابر است با مجموع میزانی که خودتان ماینکرده اید و میزانی که به ازای فعالیت دوستان خود به عنوان سود مشارکت از شرکت دریافت کرده اید. پس تصور این موضوع ساده می شود که شما هرچه تعداد افراد بیشتری به مجموعه خود اضافه کنید، قادر به کسب درآمد بیشتری خواهید بود.

از اول هم گفتیم که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. حداقل تجربه شخصی ما که گواه این مطلب است!

این شبکه ارجاع دارای 10 سطح است که در تصویر زیر نمودار آن را مشاهده می کنید:

ماینینگ شبکه ای بیت کوین networkmining.ir

نفراتی که با لینک ارجاع شما وارد مجموعه بشوند، سطح 1 شما هستند و به ازای فعالیت آنها با مرورگر، 15% سود مشارکت از شرکت دریافت خواهید کرد.

نفراتی که با لینک ارجاع سطح 1 شما وارد مجموعه بشوند، سطح 2 شما هستند و به ازای فعالیت آنها با مرورگر، 10% سود مشارکت از شرکت دریافت خواهید کرد. و همین طور تا سطح 10 شما قابلیت شکل گیری دارد و می توانید به اندازه درصدی از فعالیت آنها با مرورگر، از شرکت سود مشارکت دریافت کرده و به کسب درآمد بپردازید. برای جزییات بیشتر از نحوه همکاری و تشکیل مجموعه خود می توانید صفحه همکاری در همین سایت را مطالعه کنید.

برای اینکه به یک کسب درآمد ثابت و قابل قبول برسید، نیاز است تا افراد زیادی را عضو مجموعه خود کنید. این افراد باید نفراتی باشند که مانند شما تلاشگر بوده و افراد مورد نظر خود را به مجموعه اضافه کنند. اگر در انتخاب نفرات سطح 1 خود کمی وسواس به خرج دهید خواهید دید که مجموعه شما به سرعت بزرگ و بزرگ تر می شود و کم کم تبدیل به یک مزرعهماینینگ شبکه ای خواهد شد.

اگر در مورد این سوال دارید که درآمد شما در کجا ذخیره می شود؟ یا چطور می توانید درآمد خود را برداشت کنید؟ می توانید صفحه سوالات متداول را در همین سایت مطالعه کنید.

اگر به صفحه آموزش در همین سایت مراجعه کنید، نحوه نصب و فعالسازی مرورگر و همچنین نحوه ساخت کیف پول الکترونیکی در بلاکچین را آموزش خواهید دید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی